Veelgestelde vragen

 

Hoe wordt mijn pakketje verzonden en wat zijn de verzendkosten?
We versturen je bestelling via PostNL en je pakket past altijd door de brievenbus! De verzendkosten zijn €4,25 en je ontvangt altijd een Track & Trace zodat je je bestelling kan volgen. Woon je niet in Nederland? Dan zijn de verzendkosten iets hoger. Je vindt de actuele verzendkosten terug in de checkout.

 

Welke betaalmethoden zijn er?
Je kan betalen met iDEAL, Creditcard, Klarna (achter betalen) of met PayPal.

 

Hoelang duurt het voordat mijn pakketje wordt verzonden?
Als je je sieraad voor 16:00 uur besteld, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden. Vaak heb je het dan de volgende dag al in huis.

 

Kan ik mijn bestelling of adres nog wijzigen?
Je kan je bestelling of adres alleen wijzigen als je nog geen verzendbevestiging per e-mail van ons hebt ontvangen. We ontvangen je wijziging graag zo spoedig mogelijk via info@festies.nl. Als je al wel een verzendbevestiging van ons hebt ontvangen, is je bestelling al onderweg en kunnen we het niet meer voor je wijzigen.

 

Hoe worden mijn sieraden verpakt?
Alle sieraden worden met liefde en zorg verpakt in onze eigen ecologisch linnen sieradentasjes. Wij vinden dat niet alleen het dragen van sieraden een feestje mag zijn, maar ook het kopen en uitpakken ervan. Daarom wordt elke bestelling feestelijk ingepakt met droogbloementjes en een klein extraatje. We verzenden alle sieraden in een brievenbuspakketje zodat het altijd door de brievenbus past! Je hoeft dus niet thuis te blijven voor je bestelling, hoe fijn is dat?

 

We versturen je factuur digitaal en niet uitgeprint in je pakketje. Het is dus ook mogelijk een sieraad direct naar de ontvanger te versturen. Laat dan wel in de opmerking achter wat de voornaam van de ontvanger is; we stempelen namelijk altijd de voornaam van de ontvanger in de binnenkant van de verpakking. :)

 

Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Ja, dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Hoe je dit doet, kan je lezen op onze Ruilen en Retourneren pagina.

 

Heb ik garantie op mijn sieraden?
Maar natuurlijk! Festies werkt alleen met kwalitatieve sieraden en we doen onze beste om je bestelling met zorg te verpakken. Mocht het sieraad binnen 6 maanden kapot gaan, zullen we het artikel kosteloos voor je repareren. Je kan ons via info@festies.nl op de hoogte brengen van je garantieverzoek. Stuur hierin een foto, je ordernummer en artikelnaam mee en we gaan voor je aan de slag. Festies staat niet garant voor verkleuringen van de sieraden, omdat dit vaak afhankelijk is van de behandeling van de sieraden na aankoop.